top of page
DE GROENE LANTAARN.
ONTWIKKELING.
Het vraagstuk voor deze campagne: hoe creëren we meer regionale naamsbekendheid en krijgen we meer winkelbezoekers tijdens de launch van de voorjaarscollectie?
Tijdens de eerste sessie stonden we voor de uitdaging om een online campagne te koppelen aan offline doelstellingen. Hoe kunnen we de resultaten van de campagne meetbaar maken? Naamsbekendheid is een lastig te meten resultaat.
Na een brainstormsessie stelden we voor om social media advertenties op te stellen per dorp in de regio rondom Genemuiden.
UITWERKING.
Door duimstoppende content te creëren, passend bij de huisstijl en merkidentiteit van De Groene Lantaarn Mode, behaalden we een hoog doorklik- en uitkijkpercentage. We creëerden visuals voor 7 dorpen en steden en ontwikkelden 2 landingspagina's, 1 voor heren en 1 voor dames.
Om de offline resultaten beter te meten, ontvingen de bezoekers van de landingspagina's een unieke fashion cheque
t.w.v. €25,-, in te wisselen in de winkel. Hiermee maakten we de online campagne meetbaar waardoor we datagedreven konden sturen op offline resultaat!
ZE LIEGEN ER NIET OM
RESULTATEN.
EEN GREEP UIT DE CONTENT
SOCIAL ADS.
bottom of page