22Marketing. | Case | Zone.college
top of page

HSD Eco Screen

Ontwerp zonder titel.png

AMBITEUS

ONTWIKKELING.

Personeelstekort en het vinden van passend personeel is een uitdaging voor veel bedrijven. De gevolgen zijn aanzienlijk en zorgen voor een verhoogde werkdruk voor bestaand personeel en het verhinderen van bedrijfsvoering. Zo ook bij HSD Ecoscreen, die een drietal vacatures open had staan. Daarom aan ons de taak om de juiste mensen te bereiken voor deze openstaande vacatures. 

UITWERKING.

In de huisstijl van HSD Ecoscreen, is een campagne opgezet voor de vacatures. Met als doel zo veel mogelijk verkeer naar de website te krijgen. Er is ook gestuurd op vrienden of familie van de toekomstige sollicitant. Iemand die op zoek is naar een nieuwe uitdaging kan op deze manier getipt worden, of natuurlijk zelf de vacature tegenkomen. En met succes!

SUCCES IN DE SPOTLIGHT.

ZE LIEGEN ER NIET OM

RESULTATEN.

Sollicitaties ontvangen

18

Bereikte personen

60.467

EEN GREEP UIT DE CONTENT

SOCIAL ADS.

1.jpg
5.jpg
Rinske Westhoff.jpg

RINSKE VERTELT JE ER ALLES OVER

MEER INFO?

whatsapp_edited.png
email_edited.png
iphone_edited.png
bottom of page