Mockup Scene (8).png

JAROKA.

ONTWIKKELING.

Tijdens de marketingsprint bepaalden we samen de doelstellingen, doelgroepen en in te zetten kanalen.

Om de conversies en doelstellingen meetbaar te maken, namen we het Google Analytics-account flink onder handen. We stelden conversies in en zorgden dat de resultaten waterdicht werden vastgelegd

UITWERKING.

We kozen voor een multi-channel werkwijze voor Jaroka. Met het see-think-do-care model stelden we het aankoopbeslissingsproces vast, voor een doorgronde aanpak en werkwijze. ​

Met duimstoppend advertentiemateriaal op Facebook & Instagram en pakkende teksten op Google ads behaalden we resultaten die er niet om liegen

ZE LIEGEN ER NIET OM

RESULTATEN.

Stijging in websitebezoekers

214%

Stijging in conversies

313%

EEN GREEP UIT DE CONTENT

SOCIAL ADS.

GRATIS GELEGD (6).png
Jelmer.png

JELMER VERTELT JE ER ALLES OVER

MEER INFO?

whatsapp_edited.png
email_edited.png
iphone_edited.png