22Marketing. | Case | Zone.college
top of page

ZONE.

COLLEGE.

AMBITEUS

VRAAGSTUK.

Zone.college verzorgt groots groen onderwijs voor alle generaties. Eigenzinnig praktijk-rijk onderwijs met persoonlijke aandacht, voor zowel vmbo-leerlingen, mbo-studenten als medewerkers in de groene sector in Oost-Nederland. Onderwijs waarin de zorg voor al wat leeft (natuur, klimaat, dieren en groen) een belangrijke plaats inneemt. 

Aan ons de taak om dé belangrijkste open dagen periode van het jaar succesvol te laten lopen.

STRATEGIE.

Tijdens de marketingsprint stelden we de klantreis van een (potentiële) student en de doelstellingen vast. In een drietal fases (touch-tell-sell) ontwikkelden we een winnende strategie. Door eerst te informeren en later te activeren, werden de doelstellingen ruimschoots behaald. We ontwikkelden duimstoppende campagnes op locatieniveau en optimaliseerden tot we haarscherpe campagnes hadden staan.

ZE LIEGEN ER NIET OM

RESULTATEN.

Weergaven

6,7 mln

Bereikte personen

900.000

EEN GREEP UIT DE CONTENT

SOCIAL ADS.

384399493_23860716851470137_8271241048122151955_n.jpeg
Rinske Westhoff.jpg

RINSKE VERTELT JE ER ALLES OVER

MEER INFO?

whatsapp_edited.png
email_edited.png
iphone_edited.png
bottom of page