WAT IS SOCIAL MEDIA MANAGEMENT?
Social media kanalen zijn jouw online etalage. Consumenten willen graag inspiratie opdoen via social media, de uitgelezen kans om jouw product of merk op de online kaart te zetten! Wij zorgen voor consistentie en creativiteit op jouw social kanalen.
Wij creëren een succesvolle social strategie die past bij jouw wensen en bedrijf.
WAAROM SOCIAL MEDIA MANAGEMENT?
Het doel van social media management is om je merk te laten groeien en verbinding te maken met je publiek op sociale media. Dit kan helpen om de zichtbaarheid van je merk te vergroten, de betrokkenheid van je publiek te verhogen en om het vertrouwen van je publiek te winnen. Wat wil je nog meer?
VOORDELEN VAN GOOGLE ADS
>
✓ Je betaalt pas wanneer iemand klikt
✓ Aanwezig op relevante & gerichte zoekwoorden
✓ Relevant en converterend verkeer
✓ Verhogen van je omzet
✓ Enorm schaalbaar, een perfect groeimedium
✓ Uitgebreide advertentiemogelijkheden
✓ Meetbare resultaten
✓ Controle over de kosten
VERSCHILLENDE PLATFORMEN.
Het is belangrijk om stil te staan op welke socialmediakanalen jouw doelgroep aanwezig is. Met welk doel is een gebruiker aanwezig op een platform? Linkedin is bijvoorbeeld voornamelijk gericht op zakelijke berichten en Pinterest om inspiratie op te doen.
We bepalen de geschikte socialmediakanalen aan de hand van een doelgroeponderzoek. Tijdens dit onderzoek kijken we naar trends & ontwikkelingen in socialmedialand en jouw branche. Aan de hand van het doelgroeponderzoek stellen we de socialmediakanalen vast, zodat wij op kanalen posten die relevant zijn voor jouw bedrijf.
ONZE BEWEZEN STRATEGIE.
Wij werken volgens ons eigen Cold-, Warm-, Hot-model. Tijdens de eerste marketingsprint bepalen we welke zoekwoorden passen bij de ‘warmte’ van de zoekopdracht. Staat een klant aan het begin van het aankoopbeslissingsproces en wordt er een oriënterende zoekopdracht uitgevoerd? Dan behoort dit tot een koud zoekwoord.
Is iemand aan het afwegen bij welk bedrijf een product/dienst wordt afgenomen? Dan is dit een heet zoekwoord. Hiermee stellen we de informatiebehoefte per fase in de klantreis vast en sturen we een potentiële klant richting conversie.
>
WAT NIET TE DOEN.
✖ Beginnen zonder uitgewerkte strategie
✖ Geen doelstellingen bepalen
✖ Beginnen zonder conversie metingen
✖ Automatische aanbevelingen aanzetten
✖ Adverteren zonder de klantreis vast te stellen