22Marketing. | Case | Vloerenmarkt Genemuiden
top of page

VLOERENMARKT GENEMUIDEN.

SOCIAL ADS

VRAAGSTUK.

Vloerenmarkt Genemuiden is een specialist in vloeren en interieuradvies. Naast een ruime showroom met altijd 2000m2 vloeren op voorraad, zijn ze recent overgegaan naar een nieuwe website. Hiermee richt Vloerenmarkt Genemuiden zich op een combinatie van online en offline. Aan ons de vraag: “Hoe krijgen we meer showroom- en websitebezoekers?”

STRATEGIE.

Tijdens de marketingsprint stelden we de klantreis van een (potentiële) klant vast. Hoe ziet het aankoopbeslissingsproces eruit en met welke content op welk moment halen we het maximale uit het advertentiebudget? De conversiedoelen werden vastgesteld en doorgemeten. Met de creatie van persoonlijke en pakkende content versterken we de online positionering met social media advertising.

ZE LIEGEN ER NIET OM

RESULTATEN.

Websiteverkeer

+275%

Conversies per maand

50

EEN GREEP UIT DE CONTENT

SOCIAL ADS.

Vloerenmarkt Genemuiden (30).png

SOCIAL ORGANISCH

VRAAGSTUK.

Sinds maart 2020 maakt Vloerenmarkt Genemuiden gebruik van Facebook & Instagram. Door gebrek aan tijd schoot het consequent posten er vaak bij in. Aan ons de vraag: “Hoe voeren we onze kernwaarden door en zijn we consequent zichtbaar op onze social kanalen?”

STRATEGIE.

We stelden een contentkalender op voor meer houvast en inzicht in geplande berichten. Daarnaast creëerden we een template voor de social posts en stories. Met een contentdag per kwartaal voorzien we Vloerenmarkt Genemuiden van voldoende beeldmateriaal. Zo posten we 3 keer per week relevante posts in verschillende thema’s.

ZE LIEGEN ER NIET OM

RESULTATEN.

Maandelijkse weergaven

+200%

Pagina-likes per maand

+15%

Rinske Westhoff.jpg

RINSKE VERTELT JE ER ALLES OVER

MEER INFO?

whatsapp_edited.png
email_edited.png
iphone_edited.png
bottom of page